Gazetki reklamowe rozpoznawalnych supermarketów, jako udogodnienie zakupów.

Produkty impulsowe to jedna z wielu odmian marketingu używana przez sieci handlowe. Gazetki reklamowe cieszą się wśród nich ogromną popularnością, a to nic innego jak nakład informacyjny, projektowany do szybkiego rozpowszechniania, zwykle w formie lekkiej książki z ogromną ilością dużych obrazków. Informuje konkretną osobę o wydarzeniach, które w najbliższym czasie odbędą się w konkretnym sklepie np. urodziny sklepu, czy też po prostu promocja na dany artykuł (oferta dla Warszawy: ).
Są one darmowe, rozpowszechniane przez specjalnie wynajęte do tego osoby, które rozdają je na ulicy, dostarczają je do skrzynek pocztowych czy wykładają w punktach publicznych. Pewne sklepy ogłaszają je również na portalach internetowych np. kiedy wpiszesz w wyszukiwarkę intermarche gazetka promocyjna, jesteśmy w stanie zobaczyć najnowszą ofertę promocyjną tegoż sklepu (sprawdź tu promo-food.pl/). Prócz tego zapoznać się z nadchodzącymi wydarzeniami czy też porami otwarcia danego sklepu. Taki tryb broszury jest idealny i bardzo znany, bo w szczególności dociera do osób które np. nie mają dostępu do Internetu jak również do takich, które żyją na obrzeżach miasta i wycieczka do większego supermarketu planowana jest starannie i z wyprzedzeniem.